Arhiva: Ožujak 2009 (1)
Studeni 2008 (17)
Design bY:Pička Miš
Prikaži/sakrij komentare

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

thumbupyesyesyesyesyesyesthumbup
Na ovom blogu ćete nać tonu sranja, ali što mogu, sve oko mene je jedna velika hrpa govana pa se samo prilagođavam jebenoj okolini. Hvala.
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


________________66_________________
__________________666_______________
__________________666_______________
__________________6666______________
___________6______6666_____6________
__________66_____66666_____66_______
__________6666__666666___6666_______
__________6666666666666666666_______
__________66666666666_666666________
_________666666__6666___66666_______
________666666____666___66666_______
________66666_____66_____66666______
______6_66666____6_______66666______
_____66__6666___________66666_______
_____666_66666___6______66666_______
_____6666_66666__666___66666________
______6666_66666__6666_6666_________
______66666_66666___66666666________
________6666__66666___66666666______
_________66666__66666___66666_666___
___________66666__66666___6666___66_
____________66666__66666____6666____
______________66666_66666_6___66____
______________666666_66666_66__66___
______________6666666__666_666______
__________66666666666__666__666_____
_______666666666666666__666_666_____
______66666_______66666__66__666____
_____66666_________66666__6__6666___
____66666__6________66666_6_66666___
____66666_66________66666___66666___
____66666_666_______66666___66666___
____66666_6666_____66666___6666666__
____66666__6666___66666___66666666__
___6666666__6666666666___66666__66__
__666666666__66666666___66666___66__
__6666666666___6666____6666666__6___
_6666__666666___666___666666666_____
_6666___666666______666666_6666_____
_666_____6666666__6666666____66_____
__66_______666666666666______66_____
___6_________66666666________6______
___________6666666666_______________
_________666666___6666______________
_____666666_______6666______________
___________________666______________
___________________666______________
___________________66_______________
___________________66_______________
___________________6________________

Zašto ovaj blog?

Zato. Zbog sira.

Nešto o meni.....

Ako nešto želite znat o meni možete to pogledat u mojoj knotbook.
Za sve vas koji nemate access, evo vam moja osobna.
Spol: neodređeno

Sexualno opredjeljenje: peder

Ime:ono koje su mi dali otac Tata i majka Mama.

Datum rođenja: 31.12.1890. + 100god + 59 dana.

Muzika: trash,gothic,heavy,nu i ta sranja metal, hip hop(pac, em&em, dmx.....)

Psovke: die allready you cookie ass faggot monster bitches

Ekipa: ~CvE~, fajce, dabo, dj23, filip, drugi filip, marijan, ono debelo govno od miša i jebeš mi mater ako se još koga morin sjetit

Hrana i cuga: ča god stane va mene

Idealna kuchka: sisata, guzata, dobre noge, mekane usnice i obavezno smeđa kosa i oči

Idealni muškieek vicekisshahahahahahahahahahahacerekpuknucuburninmadheadbangzujozujozujo

Najjaca pisma: everything ends by SlipKnoT(ni baš, al ne da mi se minjat ovo)

Najjaci bend: SlipKnoT

Naj instrument: skalpel i bubnjevi

Volin: MAJDUcerekcerekcerekthumbupyesyes(ne onu babu), san sebe, mamu, tatu, bjaca, djugog bjaca, babu, teletabise, bubnjeve i muziku....

Mrzin: san sebe, vica, svoje dlake na dupetu, živčane ljude, jebene cajkaroše i svoju bradicu, kuchka nikako da naraste, ljude koji niječu sami sebe, debile, fanatike

Hobi: uglavnom drkanje i spavanje

Životni moto: živi vječno......il crkni pokušavajući

Linkovi

Moj razred...
Moj mali teddy...
Pička miŠ
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

21.12.2012.

S bloga:
______________________

Mojih ruku djela:
Za Elizu(novo18.11.)
Izgubljeni
______________________

Postovi:
______________________
Novi
Novi brzinski post
Brzinski post
______________________

Zanimljivo:
Pismo ovcama
Pismo Norveškog političara
Norveški projekt

Pentagram
Tai chi
Kabala
______________________

Klipići:
Lukijunau
Brutalno
______________________


Religija, mitovi...:
Sotonizam
Satan
Slobodni zidari
Vještice
______________________

Čitam:
Pička Miš
Majda
Hibridni blog
Vampirica
Razred



Obavezno pogledat: Dead memories, prekrasna pjesma.....






free hit counter




Pismo pripadnika Illuminata

PISMO ADRESIRANO “LJUDSKIM OVCAMA” OD STRANE JEDNOG OD TVORACA “GLOBALNOG NOVOG SVJETSKOG PORETKA”

Drago gradanstvo,

Vjerujem da je sada došlo vrijeme da vam otkrijem neke od zavrzlama kojima ste bili izloženi tokom poslednjih nekoliko desetina godina. Bilo bi dobro za vas da razumijete neke od tih stvari, tako da znate kako da se ponašate u Novom Svjetskom Poretku koji se sada formira na ovoj planeti. Mi želimo da budete u stanju da se potpuno ukljucite i integrišete u naše novo društvo. Na kraju krajeva, u vašem najboljem interesu je da to ucinite.

Prije svega, bilo bi dobro da razumijete neke od naših namjera, tako da može lakše saradivati s nama. Ja vam ne mogu opisati s kakvim cete se mukama suociti ukoliko se pokušate da nam se suprostavite. Mi imamo nacine kako da izademo na kraj sa buntovnicima. Ja vam govorim ovo sada, zato što je sada prekasno da se stvari preokrenu. Oni dani, kada nas je neko mogao zaustaviti, odavno su prošli. Mi sada u potpunosti kontrolišemo ovu planetu kao i njen finansijski sistem zajedno sa svim glavnim medijskim izvorima i jednostavno ne postoji nacin da nas bilo koja nacija ili sila pobijedi.

Mi imamo svoje oci na svakom nivou vlade svake nacije u svijetu. Mi uvijek znamo šta se planira jer su nase uši i oci uvijek i svuda prisutne.

Sve državne tajne su nama potpuno poznate. Kina je svojevremeno optužila americke medije da lažu u vezi Kosova. Oh, glupi ljudi, pa naravno da lažemo. Na taj nacin mi držimo ljude neuravnoteženim i neprestano izloženim kontroverznim situacijama, što nam je od velike pomoci. Zar niste gledali spektakle u vidu šou programa? Neki od vas vjeruju da smo mi liberali a da su dobri ljudi konzervativci. U stvarnosti, obe ove grupe služe našim interesima. Nijedna partija ne postoji bez našeg odobrenja a takode, nije im dozvoljeno da se bave stvarnim problemima. Mi stvaramo kontroverzne situacije na svim nivoima, tako da niko ne zna šta da radi. Tako, u cijeloj toj konfuziji, mi idemo naprijed i radimo ono što smo zacrtali, i bez ikakvih smetnji.

Uzmimo npr. u obzir predsjednika SAD. Iako on ruši svaku branu kojom se njegova vlast ogranicava, niko ga ne može zaustaviti. On ide samo naprijed i radi sve ono što mu mi nalažemo da radi. Kongres nema tu moc da ga zaustavi.

On radi ono što mu mi nalažemo, jer on zna da ukoliko se ne bi tako ponašao, mi bi ga momentalno uklonili. Zar ovo nije jedna briljantna strategija s naše strane? Vi nas ne možete tužiti sudu jer nas ne možete vidjeti a i sudovi su pod našom kontrolom. Mi kontrolišemo i upravljamo svime a vi istovremeno ne znate koga da napadnete. Moram da kažem da je ova nevidljiva ruka velicanstveno zamišljena i ona je bez premca u cijeloj našoj istoriji. Mi upravljamo svijetom a svijet ne može cak ni da zna da njime neko upravlja a kamoli to - ko njime upravlja.

Pa zar to stvarno nije jedna divna stvar!? U našim medijima mi vam prezentiramo upravo ono sto hocemo da vi uradite. Onda, za tili casak, naše male sluge nas poslušaju. Mi možemo da pošaljemo americke ili evropske trupe gdje god poželimo, kad god poželimo i da ucine ono što mi poželimo a vi cete biti obavezani da nas slijedite. Koliko vam dokaza još treba? Mi vas možemo navesti da sami poželite da ostavite svoje domove i porodice i odete u rat, sve po našem naredenju. Jedino što trebamo, to je da vam prezentiramo par kojekakvih gluposti iz predsjednikove kancelarije na vecernjim TV vijestima i tako vas možemo zapaliti cime god hocemo. Vi ne možete raditi ništa drugo do ono što vam mi nalažemo.


VAŠ UZALUDNI OTPOR

Ako iko od vas pokuša da nam se suprostavi, mi imamo nacina da vas ismijemo i napravimo ludim. (…) Šta vi možete s vašim oružjem? Jeste li vidjeli šta smo napravili u mjestu Waco? Da li je ono skladište oružja pomoglo Davidijanacima? Mi smo vas veoma izdašno oporezovali a onda iskoristili te vaše pare i napravili toliko napredno oružje kojem se suprostaviti ne možete. Vaše vlastite pare smo iskoristili da napravimo lance s kojima smo vas svezali, s obzirom da mi kontrolišemo i sav novac!

Neki od vas misle kako mogu pobjeci ukoliko kupe malo zemlje van grada i zasade tamo povrce u bašti. Dozvolite da vas posjetim da cete ipak morati da placate zemljarinu. Pa dobro, vi to možete nazvati porezom na zemljište ali taj novac opet ide nama. Vidite, vama novac treba bez obzira šta da radite. Ukoliko propustite da platite vašu poresku ratu, mi cemo vam uzeti zemlju i prodati je nekome ko je poslušniji. Da li stvarno mislite da mi to ne možemo da ucinimo?

Sad samo zamislite kad potpuno predemo na elektronski sistem placanja i kad vas ko stoku implanitramo mikrocipovima (koji su vec odavno popularno nazvani “žigom zvijeri”), onda necete moci obaviti ni jednu novcanu transakciju a da vas prethodno ne skeniramo. Svi vaši podaci bice pohranjeni u tim cipovima a mi cemo u svakom momentu znati sve o vama, gdje ste, šta radite, šta mislite…itd.

A od vaših para, od poreza, mi cemo platiti za indoktrinaciju vaše djece u javnim školama koje smo mi osnovali. Mi želimo od njih da odrastu u skladu s našim nacinom razmišljanja. Vaša djeca ce uciti ono što im mi odredimo da uce, a vi cete platiti za njihovo obrazovanje.

Ta novcana sredstva mi takode koristimo i za neke druge projekte koji su nam na pameti a naši poduzetnici su bogato placeni za svoje usluge. Vi možete sumnjati u to da smo mi vlasnici i vaše djece, ili da imamo takvu kontrolu nad njima ali cete na kraju shvatiti da je to ipak tako. Mi uvijek možemo da vas optužimo da zlostavljate svoju djecu a onda možemo i da ih zakonski oduzmemo od vas.

Ukoliko se vaša djeca ne pojave u školi na indoktrinaciji, mi cemo vas optužiti za njihovo zapostavljanje, pa cete ih morati ustupiti nama. Vaša djeca nisu vaša. Ona su naša. Mi cemo ih vakcinisati a vi ih morate dovesti u bolnicu kad mi to kažemo. Vi to znate i mi to znamo.

Uz pomoc naše elektronske trgovine mi možemo da vidimo gdje se nalazite, šta kupujete, kave su vam potrebe i koliko para morate da imate da bi ste ih zadovoljili. Šta mislite odakle nam dolaze podaci za našu mjesecnu finansijsku statistiku? Preko interneta i drugih izvora mi možemo saznati kakav je nacin vaseg razmišljanja i sve ono u šta vjerujete i o cemu pricate. Vaša vjerovanja su ionako besmislena. Medutim, ukoliko mislite da imate svoje pristalice ili ukoliko mi mislimo da vi možete biti opasni po naš plan, mi imamo nacina da izademo na kraj s vama.

Mi imamo cijelu jednu Pandorinu kutiju sredstava koja nam stoje na raspolaganju. Mi vas možemo povlaciti po sudu i držati u pritvoru onoliko dugo koliko mi to hocemo. Možemo vam tako iscjediti sav novac koji imate. Mi imamo jedan neiscrpan novcani fond iz kojeg placamo naše advokate. Ti advokati su placeni od vašeg novca, kojim vi placate porez.

Vi niste toliko bogati. Mi znamo kako da podijelimo, zavadimo i vladamo. Koliko smo samo svjetskih državnika srušili ovakvim metodama? Da li vi
mislite da nam tako jadni i nikakvi možete predstavljati neku prepreku?

VAŠE UZALUDNE ORGANIZACIJE

Ukoliko uzmemo u obzir vaše religije i “moralnu vecinu,” odmah da kažemo da ta “moralna vecina” nije ni moralna, niti je to vecina. Mi smo vec koristili kojekakve pokrete kako bi ismijali hrišcansku vjeru. One lude koji upravljaju tom organizacijom uvijek završavaju sa razbijenim jajima o njihovim glavama. Uz pomoc medija mi možemo prekonoci pretvoriti vašu Nacionalnu streljacku družinu u jednu novu radikalnu teroristicku organizaciju.

Pa zar vec nismo okrenuli naglavacke americki konzervativni pokret? Ako to ide nama u prilog, mi možemo iskoristiti konzervativce protiv liberala. To nema nikakve razlike za nas, osim što nam pomaže da vas navedemo da vjerujete kako postoje dvije strane koje se natjecu za prevlast. To pomaže da se stvari cine fer i demokratske, jer svako ima pravo na svoj glas; a u stvarnosti, postoji samo jedna strana sa svim vrstama maski na svom licu, ali vi u razloge za tako nešto ne možete da proniknete.

Vidite li, mi možemo da radimo šta god hocemo a ve ne možete ništa da ucinite u vezi toga. Zar nije razumno to da nas slušate i da nam služite? U suprotnom, bicete pojedeni od strane istih onih koji bi trebali da vas oslobode.

Vi ne možete biti slobodni. Pomislite kako biste mogli. Mi vas snabdijevamo gorivom. Možemo zavrnuti tu slavinu kad god hocemo i reci da je to zbog nestašice goriva. Ako vam se pokvari auto, bez nas ne možete doci do dijelova. Mi obezbjedujemo sav novac kojeg vi koristite. Kad god nam se prohtije mi možemo zaustaviti novcane tokove ili prouzrokovati potpuni raspad finansijskog tržišta. Mi možemo narediti predsjedniku da proglasi sav novac bezvrijednim i da uvedemo novu valutu. Tako ce se sav vaš novac kojeg ste sakrili u slamaricu momentalno pretvoriti u dim.

Treba li vam hrana? Mi možemo prouzrokovati štrajk transportnih kompanija što ce prekinuti dostavu hrane do vaše lokalne prodavnice. Mi vas možemo iscrpiti gladu kad god hocemo. Vi imate hranu samo zato što smo vam je mi obezbjedili s našeg stola.

Za vrijeme tzv. ‘velike depresije’ mi smo i hranu držali pod kontrolom. Nagomilali smo brda hrane iza ograde i pustili je da se pokvari. One koji su bili gladni tako smo naveli da rade u našim radnim logorima, cak iako je bilo dovoljno hrane da za svakoga. Da li stvarno mislite da nam možete nauditi? Reci cete da možete nagomilati zlatnog novca prije finansijskog raspada. Mi možemo jednostavno donjeti zakon po kome se zabranjuje posjedovanje zlata, kao sto smo to vec jednom u prošlosti ucinili. Ako nademo zlato u vašem posjedstvu, mi cemo vam ga jednostavno zaplijeniti a vas staviti u zatvor zbog kršenja zakona.

Za vrijeme svog boravka u zatvoru, moracete raditi u našoj zatvorskoj industriji. Mi smo vec preko medija formirali jednu lijepu sliku o radnim logorima u našim zatvorima, tako da se niko još uvijek ne buni. Mi kažemo ljudima da ubice treba da plate za svoje zatvorske troškove.

Niko ne uzima u obzir da mi možemo ako hocemo zatvoriti tamo npr. - sve uzgajivace paradjza. Donjecemo zakon po kojem zabranjujemo privatne vrtove a onda cemo smisliti par naucnih obrazloženja zašto se svo povrce mora kupovati iz naših prodavnica. Ukoliko neko vidi vas kako ste zasadili paradajz, on ce vas prijaviti nama i vi cete tako završiti na našim poljima, radeci za nas. Oh, glupi nacionalisti, za vas nema bijega jer prije nego što ste se rodili mi smo vec isplanirali kako da vas zarobimo. Vaši ucitelji i vaši sveštenici oblikovali su nacin vašeg razmišljanja za naš racun tokom mnogih generacija. Vi nemate nacina kako da se izvucete iz našeg zagrljaja osim u slucaju da pocinite samoubistvo. Nama time ne možete naškoditi, to ce nam samo pomoci da izademo na kraj sa prekomijernim stanovništvom. Vi nam se ne možete suprostaviti, pronaci nas, pa cak ni zamisliti ono što smo vam pripremili.

Ja samo bacam ovih par mrvica pred vas kako bi shvatili ako imate imalo razuma, da je najbolje da nas slušate i pokoravate se našim naredenjima.


VAŠ KONTROLISANI UM

Mi upravljamo Holivudom. Filmovi kao sto su Terrminator i Armageddon, zajedno sa vecinom svih ostalih, stvarani su sa jednostavnim ciljem da vas navedu na nacin razmišljanja koji nama odgovara. Mi smo vas naveli da se oduševljavate nasiljem tako da kad vas pošaljemo da ubijate neke loše momke koje cemo mi da postavimo pred vas, vi cete to ciniti a da ne trepnete okom.

Mi smo vas zasuli kompjuterskim igrama kako bi poducili vaš um umjetnosti ratovanja. Mi smo vas naveli da gledate na našu vojsku i policiju kao na snage dobra, kako bi vas naveli da cinite stvari koje su bile nezamislive samo prije nekoliko desetina godina. Naši umjetnicki programi su specijalno dizajnirani da vas pripreme da se povinujete, pa cak i pomognete uspostavljanju Novog svjetskog poretka.

Star Trek, i ostala filmska umjetnicka djela, naucila su vas kako se slušaju i izvršavaju zapovijesti od strane novih internacionalnih vladara. Oh, glupi ljudi, vi ste mislili da vas neko zabavlja, dok ste istovremeno bili indoktrinirani. Ili bolje receno, dok vam je bio “ispiran mozak” a vaš um programiran. Uzgred receno, da li ste vidjeli najnoviji film Star Wars?

Kakvo remek-djelo mentalne manipulacije! Ljudska bica se konfrontiraju sa neopisivim zvijerima svih vrsta i oblika, i to na engleskom jeziku. Baš me interesuje gdje su ove svemirske zvijeri naucile engleski? Oh, kolika je kolicina gluposti kod jednog prosjecnog gradanina. On nikako da shvati da smo ga doveli u zemlju cuda. (…)

Naravno, da bi vas malo opustili, naložili smo našim izabranim zvanicnicima da ostavljaju dojam kao da se bore protiv zla i nasilja. To naravno nece riještiti problem nego ce samo navoditi ljude da misle kako se svesrdno radi na rješavanju tog problema. Seks i nasilje su stvari koje nam najviše pomažu prilikom uspostavljanja naše kontrole. Ljudi žude za tim i mi to stavljamo pred njih. Na taj nacin mi ih držimo toliko okupiranim tim stvarima da oni nemaju ni integriteta niti mentalne snage da posvete pažnju stvarno važnim stvarima, koje su sada potpuno prepuštene u naše ruke. Americki predsjednici su nam uvijek bili od velike pomoci. Mi znamo kakvog su karaktera bili ti ljudi, prije nego što ih stavimo na vlast. Tako, kad otkrijemo neke pikanterije iz njihovog privatnog života, sve to onda postaje ideal za našu omladinu. Tako da i to ide u našu korist.

Smiješno izgledaju oni koji uzaludno pokušavaju da zbace nekog predsjednika protiv naše volje. Predsjednik ne može biti smijenjen sve dok nam koristi a bice odstranjen onda kada mi to hocemo. Izvinjavam se ukoliko ovo nije u skladu s vašim sistemom vjerovanja, jedino što vam mogu reci, - vaša vjerovanja su vec odavno zastarjela. Zar nemate oci da vidite kako vaše slobode i prava nama ništa ne znace? Vi možete raditi samo ono što vam mi kažemo da radite. Mi uklanjamo predsjednike kad to nama odgovara a postavljamo ih prema svom nahodenju.

Naravno, mi ih samo postavimo pred vas a vi glasate onako kako mi želimo. Na taj nacin održavamo kod vas iluziju da imate pravo glasanja, da vas se nešto pita i da imate nekog uticaja na to ko ce da vam bude predsjednik. Mi koristimo sve nacije onako kako to nama odgovora. Svima je poznato da nam se one moraju pokoriti ili cemo ih, u suprotnom, uništiti. Na srecu, imali smo par buntovnika kao što su bili Saddam i Milosevic koji su nam pomogli da pokažemo svjetskim liderima šta ih ceka ukoliko nam se ne pokore.

Slava i spas se jedino nalaze u slijedenju naših ideja i izvršavanju naših naredenja. Ukoliko neko odbije da nam se povinuje, rezultati ce biti tragicni. Ja bih želio da izbjegnete tragican kraj ali ako ga i ne izbjegnete, to nece biti nikakva šteta za nas. Vas slucaj ce biti koristan kod rješavanja problema prekomjerne naseljenosti na ovoj planeti.

VAŠ UZALUDNI OTPOR NAŠOJ DOMINACIJI

Ukoliko neki od vas misle da nam mogu naškoditi tako što ce tu ili tamo da postave neku bombu, grdno se varaju. Nama tako nešto ne može naškoditi, cak nasuprot.

Mi cemo to odmah iskoristiti da uvedemo dodatne mjere za kontrolu ljudi, odnosno, ogranicavanje vaših sloboda. Mi volimo kad se vi bunite i dignete nešto u vazduh. Uostalom, ako to ne ucinite vi, onda mi to sami uradimo. Pa, nije valjda da i vi mislite da je tamo neki Osama bin Laden organizovao iz neke avganistanske pecine onaj napad na Svjetski Trgovinski Centar i Pentagon?! Hmm, nestašna medija. Zar niste primjetili kojom su brzinom nakon toga doneseni svi oni zakoni kojima smo sveli vaše slobode na minimum? Naravno, ti zakoni su bili pripremljeni još mnogo ranije. Vidite li sada da nam ne možete ništa? Što se više otimate, mi cemo morati više da vas pritisnemo.

Naše carstvo je carstvo novca. Uhh pardon, moramo priznati da se tu u stvari radi o jednom carstvu-bez-novca. Možda se na prvi pogled ne vidi nikakav humor u ovoj tvrdnji, medutim, ono što smo vam mi dali to je samo komad papira ili neki brojevi na kompjuterskom ekranu koje smo nazvali novcem. On u stvari nema nikavu podlogu i ne znaci ništa drugo osim ono što mi za njega kažemo da znaci. Mi ga pravimo iz nicega, mi ga štampamo, posudujemo ga uz interes, mi mu dajemo vrijednost ili mu oduzimamo vrijednost. Sve stvari koje su u vezi s novcem, nalaze se u našim rukama. Razmislite o tome. Šta je to što vi možete poduzeti protiv nas, bez para? Ako se budete bunili, mi cemo vam zalediti bankovni racun ili skinuti “pare” s njega. Konfiskovacemo svu gotovinu koju imate kod sebe. Mi smo napravili toliko mnogo zakona na vašoj ravni postojanja, da vi sada jednostavno ne možete živjeti bez novca.

Cak ne smijete ni da kampujete na državnom zemljištu duže od 2 sedmice, a za dvije sedmice se ne može uzgojiti povrce. Još malo pa cete morati imati dozvolu, koju cete morati platiti, da bi ušli u bilo koji nacionalni park. Donjeli smo zakone po kojima ne možete da živite ni u auto-prikolici na jednom mjestu duže od jednog odredenog perioda, nakon cega morate da se izmjestite. Pa niste valjda pomislili da cemo dozvoliti covjeku da živi negdje besplatno?!

NAŠE MISTERIJE

Naš nedavni rat u Srbiji imao je mnogo ciljeva mada nismo o tome otvoreno govorili. Dozvolili smo TV reporterima da pricaju kojekakve gluposti ali ne i da se doticu suštinskih razloga u vezi s tim. Prije svega, na Kosovu postoji cijela jedna riznica prirodnih bogatstava. Kosovo ima ogromne zalihe urana ispod zemlje, a uran je ono što nama uvijek treba. Takode se trudimo da takve minerale ucinimo nedostupnim svojim potencijalnim neprijateljima.

Milosevic nam nije htjeo izaci u susret tj. da nam prepusti korištenje tih ruda, tako da smo morali da mu zagorcamo život. Naša pobjeda nije ni u jednom momentu dolazila u pitanje.

Mi smo sveli tu ponosnu naciju na onaj nivo poniznosti kakvog ocekujemo i od svih drugih. Nakon tog rata, s obzirom da se Mr. Milosevic nije dovoljno pognuo pred nama, mi smo morali da ga zatvorimo pod optužbom da je vršio ratne zlocine. Mi smo ti koji su smislili taj pojam. Zar nismo briljantni!? Kako može postojati jedna takva stvar kao što je ‘ratni zlocin’? Po samoj prirodi ratnih sukoba, vladari se uvijek nalaze izvan njih. Stvarno je interesantno gledati kako nacije vode medusobne ratove pridržavajuci se pravila koje smo mi izmislili. Jedini ratni zlocin koji stvarno postoji, to je zlocin suprostavljanja nama. Svako ko je protiv nas, krši naše zakone. Kao što ste vidjeli, kad je neko za nas, onda nama ne smeta šta god taj radi. Pa, zar Nelson Mendela nije bio jedan obicni terorista-bombaš, koji je svojevremeno ubio mnogo svojih neprijatelja? Mi smo od njega napravili heroja.

Mi ne obracamo pažnju na zakone kada dode do rata. Mi radimo ono što želimo, kad želimo i gdje želimo. Mi možemo izgladnjeti neku naciju, zaviti njene gradane u crno i nanositi im takve užasne patnje, za što bi svakog našeg neprijatelja mogli dovesti na sud. Pogledajte ovaj primjer:

Mi bombardujemo Srbiju do iznemoglosti, bombardujemo Kosovare sve dok ne napuste svoje kuce, potrujemo im sve rijeke i potoke, prekinemo im snabdijevanje strujom i napravimo jedno katastrofalno stanje u toj državi a onda majstorski napravimo tako, da to sve izgleda kao krivica Mr. Milosevica, te ga zbog toga još pošaljemo i na sud. Na isti nacin smo zapalili onu nastambu Davidijanaca u mjestu Waco, a onda krivicu za sve to svalili na Mr. Koresa. Onda, kako smo samo ocrnili Sadama i smislili onu pricu o oružju masovne destrukcije!? S takvima se mi lako obracunavamo. Stvarno je smiješno kad covjek o svemu ovome razmišlja. Ja nisam po prirodi neko ko ima smisla za humor, ali ponekad samog sebe uhvatim kako se smijem kad vidim s kojom lakocom prihvatate sve ove gluposti i apsurde koje vam mi serviramo.

Da li vam je sada jasno zašto se svjetski lideri tresu kad se nalaze u našem prisustvu? Mi samo ocekujemo od vas da ostanete privrženi našem sistemu i da se ne bunite. Kad kupujete kucu, ne samo što nam platite porez za to, nego nam isplatite kroz interes na kredit još mnogo više. Tako vi na kraju, uzimajuci interes u obzir, platite za vašu kucu dva do tri puta više nego što ona stvarno vrijedi. Sav taj novac završava u našim rukama.

Mi želimo da se vi smatrate slobodnim te da vam tako ne pada na pamet da tražite istinsku slobodu. Sve je to razlog zašto smi napravili sve ovako kako smo napravili. Vi ste naša svojina. Mi vam necemo dopustiti cak ni da nešto kupite ili prodate, sve dok se ne podvrgnete našem autoritetu. Ukoliko nas tužite sudu, izgubicete. Ukoliko budete koristili nasilje, završicete u nekom od naših radnih logora, radeci u našoj zatvorskoj industriji. Vama treba naš novac, vama treba naša zabava, naše gorivo, i druge pogodnosti kako bi mogli da funkcionišete, jer kad njih nemate, vi se osjecate ugroženim. Tako smo vas doveli do tacke kada vam ne preostaje ništa drugo nego da se potcinite našoj volji.



Potpis: (potpisa nema)


14.11.2008. u 18:52

|Vaša sranja (1) | Troši ono crno u onoj kutiji| WTF???!!! |